ساخت کمربند Ion Belt با مجهز به باتری 3000mAh

ساخت کمربند Ion Belt با مجهز به باتری 3000mAh

شاید برای شما هم پیش امده، در سفر هستید و شارژ باتری دستگاه موبایلتان به پایان می رسد، درنتیجه به دنبال پریزی برای شارژ مجدد ان بر می ایید. شاید هم یک پاور بانک برای خود خریده اید، اما ان را در منزل جا گذاشته اید، یا حتی حوصله حمل ان را ندارید. خوب در این صورت چه باید کرد؟

 

نگران نباشید، پروژه کیت استارت جدیدی برای حل این مشکل ارائه شده است. مهندس خلاقی کمربندی با عنوان Ion Belt را ساخته که می تواند به عنوان باتری همراه شما استفاده شود. این کمربند به باتری سه هزار میلی امپر ساعتی مجهز شده که برای شارژ کامل اکثریت دستگاه اسمارت فون ها کافی می باشد.

این گجت فوق شامل یک چراغ LED بوده که میزان باتری باقی مانده کمربند شما را نشان می دهد. همچنین شامل دو درگاه USB برای شارژ ابزار هوشمند شما و البته خود کمربند می باشد.

کمربند از جنس چرم دست ساز بوده و شامل سگک های براقی است، چنانکه با هر نوع لباسی قابل ست شدن است. سازنده مدعی شده که هیچ نگرانی مبنی بر اسیب دیدن باتری درون کمربند یا حتی اتش گرفتن ان وجود ندارد، چرا که فناوری پتنت شده‌ باتری لیتیوم یون نیز این کمربند را ایزوله نگاه می‌ دارد.

سرمایه مورد نیاز برای راه افتادن رسمی پروژه کمربند فوق نیز 50,000 دلار بوده، که فعلا تا زمان نگارش این مقاله نیز 28,360 دلار جمع اوری شده است. در صورت تهیه تمام این سرمایه، کمربند به ارزش 139 دلار قیمت گذاری می گردد.

منبع : phonearena


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: الکترونیک ، تکنولوژی نو ، ،


تاريخ : یک شنبه 17 آبان 1394برچسب:, | 23:21 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز